Kauppakeskus REDI
Vastaamme Kauppakeskus Redin sosiaalisen median markkinoinnista täysin. Hallinnoimme heidän läsnäoloaan TikTokissa, YouTubessa, Instagramissa ja Facebookissa.
Client
Kauppakeskus REDI
Year
2023
Platforms
TikTok
Instagram
Facebook
Youtube
👋 Results
Suomen seuratuin kauppakeskus
30 000 seuraajaa
Comments from users 📝
Challenge
Vaikka Redi onkin tunnettu, sillä ei ollut merkittävää digitaalista jalanjälkeä, koska se ei ollut läsnä alustoilla kuten TikTok ja YouTube.
Tämä loi haasteen sekä brändin tunnistettavuudelle että asiakasuskollisuudelle.
Kysymys kuului: kuinka Redi voisi luoda digitaalisen läsnäolon, joka resonoi yleisön kanssa, nostaa tietoisuutta erikoistapahtumista ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä omien seuraajiensa kanssa?
Solution
Kehitimme tyhjästä kattavan sosiaalisen median strategian. Tunnistaen alustojen, kuten TikTokin ja YouTuben, potentiaalin, lanseerasimme Redin läsnäolon näille alustoille.
Strategiamme keskittyy luomaan sitouttavaa ja jakamisen arvoista sisältöä, joka korostaa Redin ainutlaatuisia ostoskokemuksia, erikoistapahtumia ja kilpailuja.
Sisällöntuotantotiimimme työskenteli tiiviisti luodakseen visuaalisesti houkuttelevaa ja tarinankerronnallisesti vahvaa sisältöä, joka resonoi kohdeyleisön kanssa ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä omilla alustoillaan.
Tuloksena ponnisteluistamme olemme kasvattaneet Redin TikTok-seuraajamäärän yli 30 000 seuraajaan ja perustaneet heidän läsnäolonsa YouTubessa, Instagramissa ja Facebookissa, joita myös hallinnoimme.
Results
Toteuttamamme sosiaalisen median strategia ja sisällöntuotanto johtivat merkittäviin tuloksiin. Redin seuraajamäärä sosiaalisessa mediassa kasvoi räjähdysmäisesti, ja sisällön katselukerrat lisääntyivät dramaattisesti.
Strategian ja tuotetun sisällön avulla Redi onnistui luomaan vahvan digitaalisen läsnäolon, lisäämään yleisön sitoutumista ja nostamaan tietoisuutta erikoistapahtumista ja kilpailuista.
Jatkamme Redin sosiaalisen median hallinnointia ja sisällöntuotantoa saavutettujen tulosten ylläpitämiseksi ja edelleen parantamiseksi.
Other projects
Iltasanomissa mainittu
450 000 katselukertaa
30 000 tykkäystä
300 kommenttia
1800 jakoa
30 000 seuraajaa
Tasaluvun kunniaksi mahdollistimme muutamalle seuraajalle todella huikean päivän Redissä.
Toimijoiden esittelyä
Mitä kaikkea voi tehdä Redissä?
Mediassa 🌐
Results together
Severi Saari
CEO
+358 40 539 7111
Severi Saari
CEO
+358 40 539 7111