Kauppakeskus Willa
Kauppakeskus Willa, Hyvinkään sydämessä sijaitseva vilkas ostoskeskus, pyrkii laajentamaan brändinsä tunnettavuutta ja tavoittamaan uusia asiakasryhmiä sosiaalisen median kautta. He keskittyvät esittelemään monipuolisia liikkeitään, jännittäviä tapahtumiaan ja houkuttelevia tarjouksiaan, tarjoten samalla asiakkailleen unohtumattomia ostoskokemuksia ja yhteisöllisiä hetkiä.
Client
Kauppakeskus Willa
Year
2023-2024
Platforms
TikTok
Instagram
Facebook
Youtube
Google
👋 Results
Todella vahva läsnäolo somessa
Uudenlainen tyyli olla esillä sosiaalisessa mediassa, tuoden esiin kauppakeskuksen monipuolisuutta ja elämyksellisyyttä
Comments from users 📝
Challenge
Willa halusi laajentaa digitaalista läsnäoloaan ja brändinsä tunnettavuutta eri sosiaalisen median alustoilla, kuten TikTokissa, Instagramissa, Facebookissa, YouTubessa ja Googlessa, tavoitteenaan tavoittaa laajempia yleisöjä ja lisätä asiakasvuorovaikutusta.
Solution
VSCY otti vastuun Willan sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin strategiasta, luoden ja hallinnoimalla kohdennettua sisältöä kullekin kanavalle, korostaen kauppakeskuksen tapahtumia, tarjouksia ja ainutlaatuisia ostoskokemuksia.
Results
Yhteistyön ansiosta Willa on onnistunut kasvattamaan näkyvyyttään ja asiakasvuorovaikutustaan sosiaalisessa mediassa. VSCY jatkaa edelleen Willan sisällöntuotantoa, tukien kauppakeskuksen jatkuvaa kasvua ja läsnäoloa digitaalisessa maailmassa.
Other projects
🔥 COMING SOON🔥
🔥 COMING SOON🔥
🔥 COMING SOON🔥
Results together
Severi Saari
CEO
+358 40 539 7111
Severi Saari
CEO
+358 40 539 7111