top of page

Sportlife

Sportlife Finland, tunnettu urheiluravinteiden valmistaja, pyrki laajentamaan brändinsä tunnettavuutta ja tavoittamaan uusia yleisöjä sosiaalisen median kautta, erityisesti TikTokissa.

Client

Sportlife

Year

2023-2024

Platforms

  • TikTok

👋 Results

Erinomainen aloitus yhteistyölle:

  • 7025 uutta seuraajaa

  • 330 000 orgaanista katselukertaa

  • 700 kommenttia

  • 380 tallennusta

TikTok-markkinointi

Comments from users 📝

Challenge

Sportlife Finland halusi hypätä mukaan TikTokin maailmaan ammattimaisella tavalla, tavoitteenaan kasvattaa seuraajakuntaansa ja lisätä brändin tunnettavuutta alustalla, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia yleisön sitouttamiseen.

Solution

VSCY kehitti TikTok-strategian, joka keskittyi luomaan kiinnostavaa ja interaktiivista sisältöä Sportlife Finlandin tuotteista, niiden käyttötavoista ja eduista. Strategia sisälsi luovan ja visuaalisesti miellyttävän sisällön tuottamisen, mikä oli suunniteltu herättämään kiinnostusta ja vuorovaikutusta TikTokin käyttäjien keskuudessa.

Results

Yhteistyö osoittautui erittäin onnistuneeksi, tuottaen 7025 uutta seuraajaa, 330 000 orgaanista katselukertaa, 700 kommenttia ja 380 tallennusta, mikä merkitsi merkittävää kasvua brändin näkyvyydessä ja yleisön sitoutumisessa TikTokissa.

Other projects

Informaatiota tuotteista👋

Tempauksia metrossa👋

Tempauksia Helsingissä👋

Other projects

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas is the second largest cinema chain in Finland.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

See what Koti Purtaa doesksi Oy's development director has something to say...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

The most followed shopping center in Finland.

Results together

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

bottom of page