Yritykset pystyvät nyt mainostamaan TikTokissa kolmella uudella mainostustavalla.
TikTok jatkaa vahvasti mainostusmuotojen kehittämistä palvellakseen verkkokauppoja. Uusilla mainostustavoilla pystyt pysäyttämään kuluttajan tehokkaasti For you -osiolla.
Uudet TikTokin mainostusominaisuudet ovat:
Ostosvideomainokset
Tuoteluettelomainokset
Reaaliaikaiset ostosmainokset
Tavoitteena on antaa yrityksille mahdollisuus rakentaa helposti kiinnostavia kokemuksia kuluttajille, jotka tekevät tuotteiden ostamisesta viihdyttävää ja jännittävää.
Uudet mainostusmuodot ovat nyt käytettävissä TikTok Ads managerissa. Yritykset voivat hyödyntää uusia mainostusominaisuuksia suoraan linkitettynä omaan verkkokauppaan.
Ostosvideomainokset
Ostosvideomainoksella yritykset pystyvät korostamaan yhtä tai useampaa tuotetta For you-osiolla. Seuraamalla kuluttajien ostoaikeita, TikTok optimoi mainosten jakelustrategian ja kohdistuksen kampanjan maksimoimiseksi. Kyseisellä mainostusmuodolla pystyt viemään tuotemyynnin seuraavalle tasolle sekä tuoda yrityksesi viestin näppärästi esille laajemmalle yleisölle.
Kun käyttäjä painaa mainostasi, TikTok luo sovelluksen sisäisen laskeutumissivuston, jonka avulla käyttäjäkokemus on loistava. Laskeutumissivuston avulla asiakkaat oppivat lisää tuotteistasi. Kun asiakas on valmis ostamaan, TikTok johdattaa asiakkaat suoraan yrityksesi sivustolle.
Edeltävät kokoelmamainokset ja dynaamiset esittelymainokset ovat käytettävissä vielä loppu vuoteen saakka, jonka jälkeen ne vaihtuvat parannettuihin ominaisuuksiin.
Tuoteluettelomainokset
Tuoteluettelomainosten avulla yritykset pystyvät mainostamaan tuotteita suuremmalle määrälle TikTokissa. Mainostuksella pystyt laajentaa kattavuutta For you-osion ulkopuolelle, kuten suositeltuihin tuotteisiin tai niihin liittyviin tuotteisiin. Tuoteluettelomainokset eivät vaadi videota/videotuotantoa. Tuoteluettelomainokset tulevat esille brändätyssä sisällössä.
Mainosten avulla yritykset pystyvät tavoittamaan TikTokista kohderyhmää ilman varsinaisia videoita.
Videoiden sijasta tuoteluettelomainoksella kuluttaja löytää yrityksen tuotekategoriasta tuotteita, jotka tulevat esille kuluttajille brändätyssä sisällössä.
Reaaliaikaiset ostosmainokset
Reaaliaikaiset ostosmainokset on suunniteltu mainostettavaksi henkilöiden liveissä. Kyseinen mainostusmuoto auttaa tavoittamaan suoraan kuluttajia For You-osiosta. Mainosmuotoon on todella suotuisaa liittää vaikuttajia mukaan.
TikTokin uusilla ominaisuuksilla yrityksesi pystyy nostamaan valtavasti kävijämäärää nettisivuilla sekä lisätä lisämyyntiä. Reaaliaikaiset ostosmainokset antavat yrityksille mahdollisuuden luoda suuren vaikutuksen kuluttajaan ja johdattaa heidät saumattomasti ostoksille.
Haluatko aloittaa TikTokin yrityksellesi tai parantaa tuloksia?