top of page

Fiksuruoka

Asiakas

Fiksuruoka

Vuosi

2023

Alustat

  • TikTok

  • Instagram

👋 Tuloksia

TikTok-markkinointi

Kommentteja käyttäjiltä 📝

Haaste

Fiksuruoka, tunnettu edullisista ja kestävistä ruokaratkaisuistaan, halusi laajentaa digitaalista jalanjälkeään ja tavoittaa uuden, nuoremman yleisön. Heidän tavoitteenaan oli korostaa brändin arvoja ja tuoda esille heidän sitoutumisensa kestävään kulutukseen.

Ratkaisu

VSCY:n tiimi loi Fiksuruokaa varten sisältöä sekä Instagramiin että TikTokiin. TikTokissa keskityttiin esittelemään Fiksuruokan tuotteita ja tarjouksia hauskalla ja interaktiivisella tavalla. Instagramissa puolestaan luotiin visuaalisesti houkuttelevia postauksia ja tarinoita, jotka korostivat Fiksuruokan missiota ja yhteisöllisyyttä. Sisältö oli suunniteltu herättämään kiinnostus ja sitouttamaan yleisöä.

Tulokset

Fiksuruoka näki merkittävän kasvun sitoutumisessa ja seuraajamäärässä molemmissa sosiaalisen median kanavissa. Uuden sisällön ansiosta he onnistuivat tavoittamaan ja sitouttamaan uuden yleisön, joka arvostaa kestävää kulutusta. VSCY:n luova lähestymistapa ja asiantuntemus auttoivat Fiksuruokaa vahvistamaan digitaalista brändi-imagoaan.

Työmme jälkeä

Muut projektit

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas on Suomen toiseksi suurin elokuvateatteriketju.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

Katso mitä Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajalla on sanottavaa...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

Suomen seuratuin kauppakeskus.

Tuloksia yhdessä

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Patrik Dahlman

COO

patrik.dahlman@vscy.fi

+358 44 262 0199

bottom of page