top of page

Kauppakeskus REDI

Vastaamme Kauppakeskus Redin sosiaalisen median markkinoinnista täysin. Hallinnoimme heidän läsnäoloaan TikTokissa, YouTubessa, Instagramissa ja Facebookissa.

Asiakas

Kauppakeskus REDI

Vuosi

2023

Alustat

  • TikTok

  • Instagram

  • Facebook

  • Youtube

👋 Tuloksia

  • Suomen seuratuin kauppakeskus

  • 30 000 seuraajaa

TikTok-markkinointi

Kommentteja käyttäjiltä 📝

Haaste

Vaikka Redi onkin tunnettu, sillä ei ollut merkittävää digitaalista jalanjälkeä, koska se ei ollut läsnä alustoilla kuten TikTok ja YouTube. 

Tämä loi haasteen sekä brändin tunnistettavuudelle että asiakasuskollisuudelle. 


Kysymys kuului: kuinka Redi voisi luoda digitaalisen läsnäolon, joka resonoi yleisön kanssa, nostaa tietoisuutta erikoistapahtumista ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä omien seuraajiensa kanssa?

Ratkaisu

Kehitimme tyhjästä kattavan sosiaalisen median strategian. Tunnistaen alustojen, kuten TikTokin ja YouTuben, potentiaalin, lanseerasimme Redin läsnäolon näille alustoille. 


Strategiamme keskittyy luomaan sitouttavaa ja jakamisen arvoista sisältöä, joka korostaa Redin ainutlaatuisia ostoskokemuksia, erikoistapahtumia ja kilpailuja. 


Sisällöntuotantotiimimme työskenteli tiiviisti luodakseen visuaalisesti houkuttelevaa ja tarinankerronnallisesti vahvaa sisältöä, joka resonoi kohdeyleisön kanssa ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä omilla alustoillaan.


Tuloksena ponnisteluistamme olemme kasvattaneet Redin TikTok-seuraajamäärän yli 30 000 seuraajaan ja perustaneet heidän läsnäolonsa YouTubessa, Instagramissa ja Facebookissa, joita myös hallinnoimme.

Tulokset

Toteuttamamme sosiaalisen median strategia ja sisällöntuotanto johtivat merkittäviin tuloksiin. Redin seuraajamäärä sosiaalisessa mediassa kasvoi räjähdysmäisesti, ja sisällön katselukerrat lisääntyivät dramaattisesti. 


Strategian ja tuotetun sisällön avulla Redi onnistui luomaan vahvan digitaalisen läsnäolon, lisäämään yleisön sitoutumista ja nostamaan tietoisuutta erikoistapahtumista ja kilpailuista. 


Jatkamme Redin sosiaalisen median hallinnointia ja sisällöntuotantoa saavutettujen tulosten ylläpitämiseksi ja edelleen parantamiseksi.

Työmme jälkeä

Iltasanomissa mainittu

450 000 katselukertaa

30 000 tykkäystä 

300 kommenttia

1800 jakoa

30 000 seuraajaa

Tasaluvun kunniaksi mahdollistimme muutamalle seuraajalle todella huikean päivän Redissä.

Toimijoiden esittelyä

Mitä kaikkea voi tehdä Redissä?

Mediassa 🌐

Muut projektit

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas on Suomen toiseksi suurin elokuvateatteriketju.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

Katso mitä Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajalla on sanottavaa...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

Suomen seuratuin kauppakeskus.

Tuloksia yhdessä

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Patrik Dahlman

COO

patrik.dahlman@vscy.fi

+358 44 262 0199

bottom of page