Kauppakeskus Willa
Kauppakeskus Willa, Hyvinkään sydämessä sijaitseva vilkas ostoskeskus, pyrkii laajentamaan brändinsä tunnettavuutta ja tavoittamaan uusia asiakasryhmiä sosiaalisen median kautta. He keskittyvät esittelemään monipuolisia liikkeitään, jännittäviä tapahtumiaan ja houkuttelevia tarjouksiaan, tarjoten samalla asiakkailleen unohtumattomia ostoskokemuksia ja yhteisöllisiä hetkiä.
Asiakas
Kauppakeskus Willa
Vuosi
2023-2024
Alustat
TikTok
Instagram
Facebook
Youtube
Google
👋 Tuloksia
Todella vahva läsnäolo somessa
Uudenlainen tyyli olla esillä sosiaalisessa mediassa, tuoden esiin kauppakeskuksen monipuolisuutta ja elämyksellisyyttä
Kommentteja käyttäjiltä 📝
Haaste
Willa halusi laajentaa digitaalista läsnäoloaan ja brändinsä tunnettavuutta eri sosiaalisen median alustoilla, kuten TikTokissa, Instagramissa, Facebookissa, YouTubessa ja Googlessa, tavoitteenaan tavoittaa laajempia yleisöjä ja lisätä asiakasvuorovaikutusta.
Ratkaisu
VSCY otti vastuun Willan sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin strategiasta, luoden ja hallinnoimalla kohdennettua sisältöä kullekin kanavalle, korostaen kauppakeskuksen tapahtumia, tarjouksia ja ainutlaatuisia ostoskokemuksia.
Tulokset
Yhteistyön ansiosta Willa on onnistunut kasvattamaan näkyvyyttään ja asiakasvuorovaikutustaan sosiaalisessa mediassa. VSCY jatkaa edelleen Willan sisällöntuotantoa, tukien kauppakeskuksen jatkuvaa kasvua ja läsnäoloa digitaalisessa maailmassa.
Työmme jälkeä
🔥 COMING SOON🔥
🔥 COMING SOON🔥
🔥 COMING SOON🔥
Tuloksia yhdessä
Severi Saari
CEO
+358 40 539 7111
Patrik Dahlman
COO
+358 44 262 0199