top of page

Sportlife

Sportlife Finland, tunnettu urheiluravinteiden valmistaja, pyrki laajentamaan brändinsä tunnettavuutta ja tavoittamaan uusia yleisöjä sosiaalisen median kautta, erityisesti TikTokissa.

Asiakas

Sportlife

Vuosi

2023-2024

Alustat

  • TikTok

👋 Tuloksia

Erinomainen aloitus yhteistyölle:

  • 7025 uutta seuraajaa

  • 330 000 orgaanista katselukertaa

  • 700 kommenttia

  • 380 tallennusta

TikTok-markkinointi

Kommentteja käyttäjiltä 📝

Haaste

Sportlife Finland halusi hypätä mukaan TikTokin maailmaan ammattimaisella tavalla, tavoitteenaan kasvattaa seuraajakuntaansa ja lisätä brändin tunnettavuutta alustalla, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia yleisön sitouttamiseen.

Ratkaisu

VSCY kehitti TikTok-strategian, joka keskittyi luomaan kiinnostavaa ja interaktiivista sisältöä Sportlife Finlandin tuotteista, niiden käyttötavoista ja eduista. Strategia sisälsi luovan ja visuaalisesti miellyttävän sisällön tuottamisen, mikä oli suunniteltu herättämään kiinnostusta ja vuorovaikutusta TikTokin käyttäjien keskuudessa.

Tulokset

Yhteistyö osoittautui erittäin onnistuneeksi, tuottaen 7025 uutta seuraajaa, 330 000 orgaanista katselukertaa, 700 kommenttia ja 380 tallennusta, mikä merkitsi merkittävää kasvua brändin näkyvyydessä ja yleisön sitoutumisessa TikTokissa.

Työmme jälkeä

Informaatiota tuotteista👋

Tempauksia metrossa👋

Tempauksia Helsingissä👋

Muut projektit

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas on Suomen toiseksi suurin elokuvateatteriketju.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

Katso mitä Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajalla on sanottavaa...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

Suomen seuratuin kauppakeskus.

Tuloksia yhdessä

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Patrik Dahlman

COO

patrik.dahlman@vscy.fi

+358 44 262 0199

bottom of page