top of page

WellO2

WellO2 halusi laajentaa brändinsä tunnettavuutta ja tavoittaa uusia kohderyhmiä, erityisesti TikTokin kautta, missä he voivat esitellä tuotteensa ainutlaatuiset ominaisuudet ja edut interaktiivisella tavalla.

Asiakas

WellO2

Vuosi

2023-2024

Alustat

  • TikTok

👋 Tuloksia

Onnistunut yhteistyön alku WellO2:n kanssa:

  • TikTokissa kasvatettu seuraajamäärä 3083:een

  • Saavutettu huomattavat 700 000 orgaanista katselukertaa

  • Ilmiömäinen yleisön osallistuminen, nähtävissä 1500 tallennuksessa

TikTok-markkinointi

Kommentteja käyttäjiltä 📝

Haaste

WellO2 halusi kasvattaa brändinsä tunnettavuutta ja tavoittaa uusia asiakasryhmiä TikTokin kautta, hyödyntäen alustan dynaamista ja visuaalista luonnetta.

Ratkaisu

VSCY otti vastuun WellO2:n TikTok-sisällöntuotannosta, keskittyen esittelemään laitteen ainutlaatuisia ominaisuuksia ja hyötyjä hengityshyvinvoinnille.

Tulokset

TikTok-strategian ansiosta WellO2 on  saavuttanut merkittävän kasvun sosiaalisessa mediassa:

  • 3083 uutta seuraajaa

  • 700 000 orgaanista katselukertaa 

  • 1500 tallennusta

Nämä tulokset osoittavat vahvaa sitoutumista ja kiinnostusta WellO2:n brändiä ja tuotteita kohtaan TikTok-yhteisössä.

Työmme jälkeä

Henkilökuntaa🔥

250 000 katselukertaa

11 000 tykkästä

348 kommenttia

1191 tallennusta

Informaatiota👋

25 000 katselukertaa

849 tykkästä

108 kommenttia

71 tallennusta

Trendejä🔥

190 000 katselukertaa

2640 tykkästä

56 kommenttia

200 tallennusta


Muut projektit

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas on Suomen toiseksi suurin elokuvateatteriketju.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

Katso mitä Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajalla on sanottavaa...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

Suomen seuratuin kauppakeskus.

Tuloksia yhdessä

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Patrik Dahlman

COO

patrik.dahlman@vscy.fi

+358 44 262 0199

bottom of page