Familon

Kirjoittanut

Severi Saari

2 min read

2 min read

2 min read

Familon on suomalainen brändi, joka tunnetaan laadukkaista vuodevaatteistaan, tyynyistään, peitoistaan ja kodintekstiileistään. Me VSCY:llä olemme mukana tuottamassa sisältöä, joka heijastaa Familonin arvoja: laatua, vastuullisuutta ja pohjoismaista estetiikkaa.

Tuotamme visuaalista ja tarinallista sisältöä, joka herättää tuotteet eloon ja kertoo niiden taustalla olevista tarinoista. Kuvilla ja videoilla korostamme tuotteiden mukavuutta, kestävyyttä ja tyylikkyyttä, tuoden esiin, miten ne sulautuvat osaksi kodin sisustusta ja arkea.

Sisältömme suunnitellaan erityisesti digitaalisia kanavia varten, tavoittaen kuluttajat siellä, missä he viettävät aikaansa. Tavoitteena on luoda sisältöä, joka ei ainoastaan esitä tuotteita, vaan myös inspiroi ja kutsuu kokemaan Familonin tarjoaman laadukkaan unen maailman.

Sisältöjä on toteutettu kattavasti eri kanaviin – Instagramista YouTubeen – hyödyntäen sekä still-kuvaa että liikkuvaa kuvaa. Painopiste on ollut rauhallisessa, harmonisessa ilmeessä, joka puhuttelee Familonin kohdeyleisöä ja vahvistaa brändin tunnetta hyvinvoinnista ja levollisuudesta. Jokainen julkaisu on osa suurempaa kokonaisuutta, joka rakentaa Familonille vahvaa ja tunnistettavaa digitaalista läsnäoloa.

Familon on suomalainen brändi, joka tunnetaan laadukkaista vuodevaatteistaan, tyynyistään, peitoistaan ja kodintekstiileistään. Me VSCY:llä olemme mukana tuottamassa sisältöä, joka heijastaa Familonin arvoja: laatua, vastuullisuutta ja pohjoismaista estetiikkaa.

Tuotamme visuaalista ja tarinallista sisältöä, joka herättää tuotteet eloon ja kertoo niiden taustalla olevista tarinoista. Kuvilla ja videoilla korostamme tuotteiden mukavuutta, kestävyyttä ja tyylikkyyttä, tuoden esiin, miten ne sulautuvat osaksi kodin sisustusta ja arkea.

Sisältömme suunnitellaan erityisesti digitaalisia kanavia varten, tavoittaen kuluttajat siellä, missä he viettävät aikaansa. Tavoitteena on luoda sisältöä, joka ei ainoastaan esitä tuotteita, vaan myös inspiroi ja kutsuu kokemaan Familonin tarjoaman laadukkaan unen maailman.

Sisältöjä on toteutettu kattavasti eri kanaviin – Instagramista YouTubeen – hyödyntäen sekä still-kuvaa että liikkuvaa kuvaa. Painopiste on ollut rauhallisessa, harmonisessa ilmeessä, joka puhuttelee Familonin kohdeyleisöä ja vahvistaa brändin tunnetta hyvinvoinnista ja levollisuudesta. Jokainen julkaisu on osa suurempaa kokonaisuutta, joka rakentaa Familonille vahvaa ja tunnistettavaa digitaalista läsnäoloa.

Familon on suomalainen brändi, joka tunnetaan laadukkaista vuodevaatteistaan, tyynyistään, peitoistaan ja kodintekstiileistään. Me VSCY:llä olemme mukana tuottamassa sisältöä, joka heijastaa Familonin arvoja: laatua, vastuullisuutta ja pohjoismaista estetiikkaa.

Tuotamme visuaalista ja tarinallista sisältöä, joka herättää tuotteet eloon ja kertoo niiden taustalla olevista tarinoista. Kuvilla ja videoilla korostamme tuotteiden mukavuutta, kestävyyttä ja tyylikkyyttä, tuoden esiin, miten ne sulautuvat osaksi kodin sisustusta ja arkea.

Sisältömme suunnitellaan erityisesti digitaalisia kanavia varten, tavoittaen kuluttajat siellä, missä he viettävät aikaansa. Tavoitteena on luoda sisältöä, joka ei ainoastaan esitä tuotteita, vaan myös inspiroi ja kutsuu kokemaan Familonin tarjoaman laadukkaan unen maailman.

Sisältöjä on toteutettu kattavasti eri kanaviin – Instagramista YouTubeen – hyödyntäen sekä still-kuvaa että liikkuvaa kuvaa. Painopiste on ollut rauhallisessa, harmonisessa ilmeessä, joka puhuttelee Familonin kohdeyleisöä ja vahvistaa brändin tunnetta hyvinvoinnista ja levollisuudesta. Jokainen julkaisu on osa suurempaa kokonaisuutta, joka rakentaa Familonille vahvaa ja tunnistettavaa digitaalista läsnäoloa.

Täältä löytyy:

Täältä löytyy:

Täältä löytyy:

Section

Section

Section

1. Visuaaliset lifestyle-kuvat

Tuotimme kuvia, joissa tuotteet istuvat osaksi kodin harmoniaa – peitot, tyynyt ja tekstiilit herätetään eloon aidon elämän kautta.
– Kuvia käytetään erityisesti Instagram-feediin, mainoksiin ja verkkosivujen hero-osuuksiin
– Kuvissa painotetaan rauhallisia sävyjä, luonnonvaloa ja esteettistä pehmeyttä

2. Videoita tunnelman ja tunteen kautta

Tuotimme videoita, joissa yhdistyy hidas rytmi, pehmeät liikkeet ja rauhoittava musiikki – tunne ennen tuotetta.
– Videot toimivat tehokkaasti YouTubessa, mainoksissa ja Reels-sisällöissä
– Sisällöt rakentavat brändimielikuvaa: lepo, laatu ja arjen luksus

3. Tarinallinen brändin rakentaminen

Kuvien ja videoiden ohella rakennettiin tarinallinen sisältöviestintä, joka kertoo brändin taustasta, vastuullisuudesta ja arvoista.
– Käytössä esimerkiksi sesonkikohtaiset julkaisusarjat ja somekampanjat
– Tukee pitkäjänteisesti brändin näkyvyyttä ja sitoutumista kohderyhmässä

1. Visuaaliset lifestyle-kuvat

Tuotimme kuvia, joissa tuotteet istuvat osaksi kodin harmoniaa – peitot, tyynyt ja tekstiilit herätetään eloon aidon elämän kautta.
– Kuvia käytetään erityisesti Instagram-feediin, mainoksiin ja verkkosivujen hero-osuuksiin
– Kuvissa painotetaan rauhallisia sävyjä, luonnonvaloa ja esteettistä pehmeyttä

2. Videoita tunnelman ja tunteen kautta

Tuotimme videoita, joissa yhdistyy hidas rytmi, pehmeät liikkeet ja rauhoittava musiikki – tunne ennen tuotetta.
– Videot toimivat tehokkaasti YouTubessa, mainoksissa ja Reels-sisällöissä
– Sisällöt rakentavat brändimielikuvaa: lepo, laatu ja arjen luksus

3. Tarinallinen brändin rakentaminen

Kuvien ja videoiden ohella rakennettiin tarinallinen sisältöviestintä, joka kertoo brändin taustasta, vastuullisuudesta ja arvoista.
– Käytössä esimerkiksi sesonkikohtaiset julkaisusarjat ja somekampanjat
– Tukee pitkäjänteisesti brändin näkyvyyttä ja sitoutumista kohderyhmässä

1. Visuaaliset lifestyle-kuvat

Tuotimme kuvia, joissa tuotteet istuvat osaksi kodin harmoniaa – peitot, tyynyt ja tekstiilit herätetään eloon aidon elämän kautta.
– Kuvia käytetään erityisesti Instagram-feediin, mainoksiin ja verkkosivujen hero-osuuksiin
– Kuvissa painotetaan rauhallisia sävyjä, luonnonvaloa ja esteettistä pehmeyttä

2. Videoita tunnelman ja tunteen kautta

Tuotimme videoita, joissa yhdistyy hidas rytmi, pehmeät liikkeet ja rauhoittava musiikki – tunne ennen tuotetta.
– Videot toimivat tehokkaasti YouTubessa, mainoksissa ja Reels-sisällöissä
– Sisällöt rakentavat brändimielikuvaa: lepo, laatu ja arjen luksus

3. Tarinallinen brändin rakentaminen

Kuvien ja videoiden ohella rakennettiin tarinallinen sisältöviestintä, joka kertoo brändin taustasta, vastuullisuudesta ja arvoista.
– Käytössä esimerkiksi sesonkikohtaiset julkaisusarjat ja somekampanjat
– Tukee pitkäjänteisesti brändin näkyvyyttä ja sitoutumista kohderyhmässä

Valmis viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle?

Sovi tapaaminen tiimimme ammattilaisten kanssa, jossa käymme läpi yrityksesi nykytilanteen, kartoitamme tarpeet ja arvioimme, olemmeko oikea kumppani viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle.

"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."

Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.

"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."

Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.

"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."

Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.

VSCY

Kauppakeskus REDI (2. Kerros), Kalasatama, Helsinki

VSCY

Kauppakeskus REDI (2. Kerros), Kalasatama, Helsinki

VSCY

Kauppakeskus REDI (2. Kerros), Kalasatama, Helsinki