Dole
Kirjoittanut

Severi Saari
4 min read
4 min read
4 min read



Kesällä 2024 Dole toi markkinoille uuden hedelmäisen tuotteen, ja me VSCY:llä vastasimme sen lanseerauksesta sosiaalisen median sisällöntuotannon osalta. Tavoitteena oli tuoda esiin tuotteen raikkaus ja iloisuus, jotka ovat Dolen brändin ytimessä.
Tuotimme monipuolista sisältöä eri somealustoille, kuten Instagramiin, Facebookiin, TikTokiin ja YouTubeen. Sisällöt sisälsivät lyhyitä videoita, kuvia ja tarinoita, jotka esittelivät tuotteen käyttömahdollisuuksia ja toivat esiin sen hedelmäisen maun. Kampanjan aikana hyödynsimme myös vaikuttajayhteistyötä, jossa ruoka-alan vaikuttajat esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa. Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun, ja kampanja vahvisti brändin asemaa terveellisten ja maukkaiden tuotteiden tarjoajana.
Kesällä 2024 Dole toi markkinoille uuden hedelmäisen tuotteen, ja me VSCY:llä vastasimme sen lanseerauksesta sosiaalisen median sisällöntuotannon osalta. Tavoitteena oli tuoda esiin tuotteen raikkaus ja iloisuus, jotka ovat Dolen brändin ytimessä.
Tuotimme monipuolista sisältöä eri somealustoille, kuten Instagramiin, Facebookiin, TikTokiin ja YouTubeen. Sisällöt sisälsivät lyhyitä videoita, kuvia ja tarinoita, jotka esittelivät tuotteen käyttömahdollisuuksia ja toivat esiin sen hedelmäisen maun. Kampanjan aikana hyödynsimme myös vaikuttajayhteistyötä, jossa ruoka-alan vaikuttajat esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa. Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun, ja kampanja vahvisti brändin asemaa terveellisten ja maukkaiden tuotteiden tarjoajana.
Kesällä 2024 Dole toi markkinoille uuden hedelmäisen tuotteen, ja me VSCY:llä vastasimme sen lanseerauksesta sosiaalisen median sisällöntuotannon osalta. Tavoitteena oli tuoda esiin tuotteen raikkaus ja iloisuus, jotka ovat Dolen brändin ytimessä.
Tuotimme monipuolista sisältöä eri somealustoille, kuten Instagramiin, Facebookiin, TikTokiin ja YouTubeen. Sisällöt sisälsivät lyhyitä videoita, kuvia ja tarinoita, jotka esittelivät tuotteen käyttömahdollisuuksia ja toivat esiin sen hedelmäisen maun. Kampanjan aikana hyödynsimme myös vaikuttajayhteistyötä, jossa ruoka-alan vaikuttajat esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa. Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun, ja kampanja vahvisti brändin asemaa terveellisten ja maukkaiden tuotteiden tarjoajana.
Täältä löytyy:
Täältä löytyy:
Täältä löytyy:
Section
Section
Section
1. Monikanavainen sisällöntuotanto
Tuotimme sisältöä eri somealustoille, ottaen huomioon kunkin alustan erityispiirteet.
2. Vaikuttajayhteistyö
Teimme yhteistyötä ruoka-alan vaikuttajien kanssa, jotka esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
– Vaikuttajat loivat sisältöä, joka resonoi heidän seuraajiensa kanssa
– Yhteistyö toi tuotteelle lisää näkyvyyttä ja uskottavuutta
3. Kampanjan tulokset
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa.
– Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun
– Kampanja vahvisti brändin asemaa maukkaiden tuotteiden tarjoajana
1. Monikanavainen sisällöntuotanto
Tuotimme sisältöä eri somealustoille, ottaen huomioon kunkin alustan erityispiirteet.
2. Vaikuttajayhteistyö
Teimme yhteistyötä ruoka-alan vaikuttajien kanssa, jotka esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
– Vaikuttajat loivat sisältöä, joka resonoi heidän seuraajiensa kanssa
– Yhteistyö toi tuotteelle lisää näkyvyyttä ja uskottavuutta
3. Kampanjan tulokset
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa.
– Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun
– Kampanja vahvisti brändin asemaa maukkaiden tuotteiden tarjoajana
1. Monikanavainen sisällöntuotanto
Tuotimme sisältöä eri somealustoille, ottaen huomioon kunkin alustan erityispiirteet.
2. Vaikuttajayhteistyö
Teimme yhteistyötä ruoka-alan vaikuttajien kanssa, jotka esittelivät tuotetta omissa kanavissaan.
– Vaikuttajat loivat sisältöä, joka resonoi heidän seuraajiensa kanssa
– Yhteistyö toi tuotteelle lisää näkyvyyttä ja uskottavuutta
3. Kampanjan tulokset
Kampanja herätti runsaasti huomiota ja sai aikaan positiivista keskustelua sosiaalisessa mediassa.
– Dolen tuote nousi esiin raikkaana ja iloisena vaihtoehtona kesän herkutteluun
– Kampanja vahvisti brändin asemaa maukkaiden tuotteiden tarjoajana
Valmis viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle?
Sovi tapaaminen tiimimme ammattilaisten kanssa, jossa käymme läpi yrityksesi nykytilanteen, kartoitamme tarpeet ja arvioimme, olemmeko oikea kumppani viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.