top of page

Dole

Dole, tunnettu tuoreiden hedelmien ja hedelmätuotteiden valmistaja, on ottanut käyttöön TikTok-alustan tehdäkseen brändinsä tunnetuksi laajemmalle yleisölle.

Asiakas

Dole

Vuosi

2023-2024

Alustat

  • TikTok

👋 Tuloksia

  • 2074 uutta seuraajaa

  • 520 000 orgaanista katselukertaa

  • 14 000 tykkäystä

TikTok-markkinointi

Kommentteja käyttäjiltä 📝

Haaste

Dole halusi vahvistaa läsnäoloaan TikTokissa, tavoitteenaan tavoittaa ja sitouttaa uusi yleisö innovatiivisen ja houkuttelevan sisällön avulla.

Ratkaisu

VSCY otti haasteen vastaan ja kehitti TikTok-strategian Dolelle, joka keskittyi luomaan ja jakamaan sisältöä, joka korostaa Dolen tuotteiden tuoreutta, monipuolisuutta ja herkullisuutta. Strategiaan sisältyi myös vuorovaikutteisten ja osallistavien kampanjoiden suunnittelu.

Tulokset

VSCY:n hallinnoima Dolen TikTok-strategia on tuottanut vaikuttavia tuloksia ja yhteistyö jatkuu edelleen. 


Dole on saavuttanut 2071 uutta seuraajaa TikTokissa, mikä osoittaa merkittävää kasvua brändin näkyvyydessä.


 Lisäksi Dolen sisältö on kerännyt yhteensä 14.1 tuhatta tykkäystä ja vaikuttavat 520 tuhatta katselukertaa, mikä heijastaa sisällön korkeaa vetovoimaa ja yleisön sitoutumista. 


Jatkamme sisällöntuotantoa Dolelle, tavoitteena edelleen vahvistaa brändin asemaa TikTokissa ja tavoittaa laajempia yleisöjä.

Työmme jälkeä

🔥Haastatteluja 🔥

🔥Haastatteluja 🔥

Joulupukki + Toiminta 🔥

Muut projektit

VSCY SIVU PROJEKTIT (4).png

Biorex

BioRex Cinemas on Suomen toiseksi suurin elokuvateatteriketju.

TikTok-toimisto 2024 (3).png

Koti Puhtaaksi

Katso mitä Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajalla on sanottavaa...

REDI Kauppakeskus.png

Kauppakeskus REDI

Suomen seuratuin kauppakeskus.

Tuloksia yhdessä

Severi Saari VSCY

Severi Saari

CEO

severi.saari@vscy.fi

+358 40 539 7111

Patrik Dahlman

Patrik Dahlman

COO

patrik.dahlman@vscy.fi

+358 44 262 0199

bottom of page